Bloggen funkar som den ska..?

Nu funkar bloggen som den ska..? :o
Hur kan den göra det bara huxflux? o.O
Aja, jag var ju och red idag. Jag red Alladin, ovanligt, jaaa. ;>
Vi tränade på ett program som vi ska kunna och sen gallopperade vi! :D
Men vet ni vad som hände när vi skulle spänna åt sadelgjorden (eller vad det nu heter) så BET Alladin pappa i armen!!! Alladin bet hårt så pappa fick ett hack i armen + det började blöda... stackars pappa.. :'(
Men nu är det synd om mig för jag är helt slut och mår inge bra.. hoppas det går över snart för jag vill _INTE_ bli magsjuk, uääh!
Men nu så ska jag läsa andras bloggar och sen är det middag.
Jag bloggar mer sen, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0