Cirkus Möller

Tjenare mannen! ;)
Jag har nyss satt mig vid datorn igen, har nyss suttit i soffan med mamma & 2 av kattungarna i soffan och kollat på cirkus möller! (Y)
Vet ni en dååålig sak? Imorn är det den sista dagen på lovet! :'(
Men jag är knäpp som vanligt när det är lov och saknar skolan lite sådär smått. o.O
Men alla gillar väl NÅT i skolan ? om inte, tänk igenom lite.
Jag tycker om att man lär känna folk och rasterna. ;pp
Jaaa... men jag har inget att skriva om just nu så jag slänger in en nytagen bild på mig + att jag skriver att jag ska gå och lägga mig nu. ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna Eriksson

Var med och tävla om bloggsvar i min blogg! :)

2011-04-24 @ 23:34:27
URL: http://hannaeerikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0