Dagen

Som jag skrev i morse så var jag ju på Kristiansborgsbadet idag med Bea och pappa. Eller jag var ju inte med pappa, han simmade bara medans jag och Bea "lekte" i poolen. xd
Men iaf, innan vi badade så åt vi kebabtallrik, mums!
Vi åkte hem strax efter 15.00.
Då var vi hemma hos henne och målade på ägg, glömde ta kort, sorry!
Sen gick vi ut med en av hennes kaniner osv.
Sen gick vi hem till mig (det är bara 3 hus mellan våra hus så det är nära mellan oss!).
Hon gick hem typ för 2 timmar sen.
Jaopp, imorn är det påskafton! Yey, pappa ska som vanligt göra så att jag och brorsan ska leta efter ledtrådar och tillslut hittar vi ägget, det är så man ska leta efter ägget! Mycket roligare än bara leta efter ägget.
Bea ska kankse få svar hårfärg i sitt påskägg, kommer bli "läskigt" att se henne sen, liksom!
Hej då, uppdaterar mer senare eller imorn! ;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0