Design & header

Vad tycker ni om designen? :)
Jag såg en blogg som hade lagt in en stillmall i ett inlägg och man fick kopiera och klistra in det i sin egna blogg så man fick designen, wiih! Personligen så ÄLSKAR jag designen, men den liknar Kissies förra.. o.O

Men iaf, jag ska nog göra en header nu. ^^
För liksom min header just nu är bara ordet "brallize" -.-
Tråkig header, jag vet men som sagt så ska jag fixa en header nu :D
Så den kommer nog upp ikväll! :DD

Hey do!
Här får ni se en header jag haft på en annan blogg:

Den gjorde jag slarvigt, för ni se ju att jag råkade skriva "worlds" istället för "words" xD

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej, ville bara säga att amiofsweden har tagit

en bild från min blogg, där man kan vinna bloggsvar.

Jag skrev ett inlägg om detta för 2-4 dagar sen,

det finns även bevis på att dom som kommenterat

gjorde de då på min blogg (inlägget - http://jagalskarkossor.blogg.se/2011/april/vinn-bloggsvar.html#comment).



Tycker det är jävligt synd eftersom jag gjort bilden

i gimp helt själv och att hon tar den av mig.



Varför jag skriver det här är för att du är en av

dom som var med i tävlingen om bloggsvar, där hon

har tagit bilden som tillhör mig utan att fråga.



Skulle verkligen bli glad om du/ni hjälpte mig

att få bort den här från hennes sida!



kramar!

2011-04-21 @ 20:28:12
URL: http://jagalskarkossor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0