Go morron!

Go morron alla bloggläsare! :D♥
Idag är det Valborg och då ska jag och Bea va, och mammas ena kompis kommer och kollar på våra kattungar på eftermiddagen sen firar vi valborg på kvällen med bara familjen. Vid nio ska vi cykla till brasan och kolla på den och där möter jag Bea. :)
Vad ska ni göra idag?
Och förresten varför firar man valborg ? jag har ingen aning.. det är väl kanske om en påhittat figur som gud eller jesus. Bli inte arga på mig nu, men jag tror inte på gud och dom där, och det är ju ett fritt land där man får tycka vad man vill.
Just nu sitter jag bara i pyamas eftersom jag nyss vaknat så jag tar ingen bild från webbcamen, haha! Ska leta fram en bild som jag tagit med kameran förut.

Kommentarer
Postat av: Kattkaniner [djurblogg]

Hej, allt bra?

hur många katter har ni? :)

2011-04-30 @ 11:01:35
URL: http://jjulleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0