God natt

Hej bloggläsare!
Dom tände ingen brasa ikväll eftersom att det blåste, och oj vad det blåste. -.- det var ju nästinpå vindstilla! -.-
Aja, men vi fick MÅNGA raketer att kolla på. Jag tog ett gäng kort på dom som ni kommer få se imorn för jag orkar inte fixa med att överföra bilderna osv. Jag ska lägga mig när jag skrivit klart för jag är jätte trött!
Vet ni? DET VAR 2 GRADER UTE NU PÅ KVÄLLEN!! Gissa om jag frös? Jag frös så mycket så att det kändes som om att jag skulle svimma vilken sekund som hellst. Och sen dessutom hade jag värsta punkan på cykeln.. tur att det var så nära hem!
Jag fick en hel del fina bilder på raketerna så ni har något att se framemot. :)
Ha det så bra och god natt! ♥

Kommentarer
Postat av: elin'

Tack detsamma! :D

2011-05-01 @ 10:00:55
URL: http://elinbostroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0