Har ni glömt bort mig eller..?

Jag har bara fått 4st unika besökare till min blogg idag!
Vad har hänt? Varför kollar typ ingen min blogg idag? :(
Jag är i behov av besökare, för liksom varför ska jag blogga om ingen kollar min blogg..?
Tillslut tröttnar man ju för att det känns som om att man bara bloggar till sig själv när ingen kollar sin blogg eller kommenterar...

Så snälla, ni får JÄTTE gärna länka till min blogg på era bloggar eller på andra sidor om ni vill. :)
Inget måste, men det skulle vara snällt om ni kunde göra det!! ♥

Iaf, jag håller typ på att tappa en tand, den är lös men inte så lös så att man kan vrida på den så att den lossnar:(

Aja, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0