Igår & idag

Heysan bloggen!
Nu sitter jag här hos Bea själv, hon färgar håret svart. ;)
...kommer bli läskigt att se henne sen! xD

Ajaaa.. jag tycker jag luktar kaninskit så ska duscha när jag kommer hem, hehe. ;p
Jag kan berätta lite om vad vi gjorde igår & idag.
Jag kom till henne vid 4 tiden och då kollade vi på filmer och sen spelade vi och vi kanske gjorde nånting mer... jag kommer inte ihåg isåfall vad. xd
Men iaf, jag vaknade 9.45 och då spelade vi spel och så. Sen åt vi frukost och kollade på filmen Juno.
Sedan gick vi ut med hennes ena kanin och solade, sen studsade vi på studsmattan sen åt vi lunch och nu färgar hon håret! xD
Oj vad tråkig jag är som berättar så nogagrannt... aja!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0