I'm alone now

Bea gick hem för en timme sen eller nåt, typ en timme dårå. ;)
Jag kan berätta lite kortfattat om vad vi gjorde; vi var med kattungarna när vi kom hem till mig sen åt vi mellis, eller mellis och mellis, vi åt glass! xd
Aja, sen så satt vi oss vid datorn och bloggade, sen åkte vi hem till min pappa och gjorde några videos som kommer upp på våra bloggar sen!! :D
Ska kanske klippa ihop dom imorn! ;D
Mamma kommer snart förbi med ett ridprogram som jag ska kunna, har inte tränat nånting på det för utom att vi ridiot igenom det i skritt en gång på ridningen. xd Så nu är det bara att träna, men jag har några veckor kvar på mig så det är lungt, men man ska ha lång tid på sig för då blir det bäst.
Ciao!
Slänger in en gammal bild på min favorit häst som jag rider typ varje vecka och jag ska rida honom när vi kör uppvisningen sen! :D<3

Kommentarer
Postat av: Tove ♥

Kul att du vill vara med! Vinnarna väljs om en stund :) Vad händer hos dig?

2011-04-26 @ 21:43:39
URL: http://toveelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0