Körslaget

Hejsan blöggen!
Jag fick besök av "farmorn" till kattungarna + hennes kompis för dom skulle kolla vilka färger kattungarna va.
Dom är jätte kär i Zinnia och Zorro! Hon kanske ska köpa Zorro för hon är ändå första shing på honom.. fast hon ska fundera om hon ska köpa honom för hon är rädd att han ska ärva mors litenhet... eller vad man ska säga. ;)
Och så har vi bestämt att vi ska ha kvar Zinnia! ;D
Hon blev bäst i kullen tror jag..
Men iaf, kollade nyss på körslaget en stund för dom åkte hem kvart i 9 så han kolla 45 minuter på körslaget iaf! ;D
Team Andreas vann, jag hejade inte på någon så då vart det att jag hejade på tean gabriel bara för att om dom vann så skulle pengarna gå till BRIS, BRIS förkänar ju en halv miljon mer än ett gäng folkdansare. -.- ellerhur ?
Jaja, har beställt design, header och meny av en så det kommer upp sånt sen :D
Vet inte när, är på fjärde plats i kön. ;)

Slänger in en nytagen bild på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0