Dagens outfit

Jag ska bara skriva det här inlägget och sen äta mellis sen åker jag & mamma till ridningen! :)
Bea ska kanske börja i min ridgrupp nästa termin!! :DD

Idag så hade jag svenska, matte, slöjd och engelska. ^^
På slöjden så håller jag på med en hopphinder till min hund, Iza! :)

Asså shiiiit, jag såg kattungarna igår morse sen sov jag hos pappa den natten och nu på eftermiddagen när jag kom hem så gick jag till kattungarna och dom har förändrats JÄTTE mycket! Dom har växt lite, fått mer morrhår och ögonbryn och deras utseende i ansiktet är som en helt ny katt.. o.O

Slänger in dagens outfit!

P.S. skriver mer ikväll när jag kommer hem från ridningen. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0