Good night

Jag ska alldeles strax gå och lägga mig och läsa för jag ska upp halv 7 imorn och vara igång hela dagen.
Jag börjar ju 7.30 och då ska jag arbeta i stallet hela dagen och sen så har jag en ridlektion.. :o
Hoppas jag inte är trött när jag ska rida, men min ridlärare vet att jag ska praoa imorn och jag kan ju skylla på att jag jobbat hela dagen om det inte går bra på ridningen, haha! ;)
Men jaaaaa... blir ingen bra uppdateringen imorn HELLER. Har fullt upp den här veckan.
På fredag tror jag att jag är helt ledig förutom skolan dårå, på lördag tar jag tåget till västerås och kommer hem på söndag eftermiddag.
Såå jaa. ;) Men jag ska försöka blogga så ofta jag kan!
Förresten, mamma klippte mitt hår nu på kvällen, men det här är ingen bra bild. Håret ser mycket finare ut IRL. ;)
Vad tycks?? :)
Jag klippte lite kortare hår + tjockare lugg + lite kortare lugg.
Inte sån stor skillnad men ändå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0