Here I am with Bea

Hejhej :)
Just nu så ligger jag på en uppfäldbar säng med Bea (tolka det hur ni vill...)
Men iaf, vi har haft det jätte kul idag :)
Vi började va vid 3 sen cyklade vi hem till mamma och var med mina kattungar sen cyklade Bea hem och jag och pappa åkte till affärn och köpte mat till kvällen för jag skulle ju göra 3-rätters till Bea (vi kör ju en lådsas tävling typ som på programmet halv åtta hos mig) ;)
Jag fick 7 poäng för förrätten, 10 poäng för varmrätten och 7 poäng för efterrätten! ;)
Jag och Bea tog kort på typ allt så ni får se bilderna imorn för jag orkar inte överföra bilderna till datorn och så nu dessutom så sitter jag vid pappas laptop så det är ju fel dator och så...

Men iaf jag skriver mer imorn och när jag slutat vara med Bea imorn så ska jag försöka göra så att uppdateringen blir bättre igen... jag har verkligen uppdaterat segt nu den här helgen men jag har liksom vart med kompisar typ hela tiden.. bara några minuters mellanrum. xD

Aja, ciao!

Kommentarer
Postat av: jonna

följa varandra via bloglovin?

2011-05-08 @ 11:04:24
URL: http://anoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0