Here I am

Hejsan svejsan!!
Just nu så sitter jag vid pappas laptop för mig själv.
Bea drog hem för en liten stund sen och efter det så åt jag spaghetti och köttfärsås. ;)

Idag så har jag och Bea vart ute nästan hela dagen, vi har studsat studsmatta, solat på taket & gått på bio.
Vi kollade på "Hur många lingon finns det i världen", den var lite seg i början men sen vart den jätte bra och nu vill jag att det ska komma en tvåa, haha. ^^

Jag ska snart sätta mig vid min dator och föraöver bilder från helgen så att ni får se hur min helg har sett ut och inte bara läsa om vad jag gjort. ^^

Jaaaa... men nu ska jag länka till Beas blogg, så look --> www.justbeaah.blogg.se
Kolla gärna in den, hon behöver fler läsare och hon är värd fler läsare. ;)<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0