I'm home

Sådär, nu är jag hemma igen!
Det vart inte så bra uppdatering som jag tänkte att det skulle bli.. men aja nu är jag ju hemma och jag kan skriva så många inlägg jag bara vill. ;)

Men iaf, jag och Bea var först ute på studsmattan och hoppade och tog kort.
Sen så gick vi in och gjorde köttbullar och pomfritt, mums. :)
Sen cyklade vi hem till mamma, haha båda stog på samma sparkcykel, hihi. :)

Men aja sen fortsatte vi och göra roliga grejer. Bea åkte hem för typ en timme sen och då pumpade jag i luft i mitt framhjul på cykeln sen satte jag mig vid datorn...
Ni får se några bilder från dagen! ;)







Kommentarer
Postat av: Cornelia :* <3<3<3<3<3<3<3<3<3

Hej! Fan va snygg du är! Jag vill också.. Älskar din blogg! Kan du gå in på min blogg ? du skulle göra min dag då! Tack på förhand  Puss på dig

2011-05-01 @ 19:59:59
URL: http://coorneeliia.blogg.se/
Postat av: Justbeaah

Haha XD Va kloka vi ser ut på alla bilderna

2011-05-02 @ 08:05:34
URL: http://justbeaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0