Kattungarna - 6 veckor

Som jag skrev i förra inlägget så ska jag visa bilder på kattungarna i detta inlägg.
VARNING FÖR KÄNSLIGA TITTARE, KATTUNGARNA ÄR HUR SÖTA SOM HELLST OCH DET ÄR LÄTT ATT SMÄLTA NÄR MAN SER DOM!

Zelma (till salu)


Zorro (till salu)


Zinnia (stannar hos oss)


Zelda (till salu)


Hur söta som hellst, ellerhur? ;)
Det är Maine cooner.
Om ni är intresserad av att köpa en av Zelma, Zelda & Zorro så kommentera inlägget eller skriv till mig på bloggsvar så ger jag länken till min familjs hemsida så får du ser fler bilder på kattungar samt får telefonnummer & e-mail till mig. obs! Varför jag inte säger adressen till min familjs hemsidas adress i inlägg så alla ni får se är för att jag vill inte att vem som hellst av mina bloggläsare kommer till sidan, det står ju nummer och allt där !

Kommentarer
Postat av: Frida

Gud,måste bara säga att ere kattungar är hur sööta som helst!!:D <3 specielt Zorra tycker jag,fast alla är sööta<3

ps har träffat mig IRL,Julia.Hs kusin,om du minns mig ;)

2011-05-16 @ 16:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0