Klara coming to me 05.30 p.m.

Ja.. som rubriken säger så kommer Klara till mig halv 6 och ska sedan sova över hos mig inatt för er som inte redan visste det. ;)
Det var sååå länge sen vi va. ;ooo Så det ska bli väldigt kul att äntligen vara med henne igen. :)
I fyran så var vi 24/7. Vi var liksom bäästisar då, men nu när vi bytt till en annan skola så har vi åkt isär från varandra rätt mycket. :(
Vi ska till centrum sen också och köpa godis & chips och sånt. ;)
...och hyra en film som jag skrev i ett sms nu. ;) fast jag ska se om hon vill hyra en film så. ;)
Eftersom att Klara ska sova hos mig inatt så kommer det att bli seg uppdatering.. :/
Men jag kan be typ Bea om hon kan gästblogga hos mig ikväll.
Så Bea, kan du gästblogga på min blogg ikväll, eller imorn efter du ridit? :)
Hörs ikväll eller imorgon, ciao!
~Min förra hund, Ronja. Hon avlivdes 4/4-11 R.I.P~

Kommentarer
Postat av: Justbeaah

Jaoo.. jag kan väl skriva ett litet inlägg imorn efter ridningen ;D Vi ses imorn <3

2011-05-06 @ 18:50:48
URL: http://justbeaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0