KLARA! ♥

Förlåt för den seeega uppdateringen idag men jag kan skylla på skolan och Jenna! ;D
Haha nej inte Jenna... men då skyller jag på att jag inte kunnat bara för att jag var med Jenna och vi hade jätte roooligt! :D
Imorn är det ju ridning och efter det M.Å.S.T.E jag städa, jag har typ inte städat på hundra år.
Typiskt mig!
På fredag så ska Klara sova hos mig!! Så himla kul vi kommer ha det!
Vi var liksom BFF förut, var nästan varenda dag och allt.. men sen slutade vi va och sen blev det typ tredje världskriget mellan oss sen så snackade jag med henne och då blev vi sams igen och vart kompisar igen, fast vi va aldrig nån gång efter skolan.. så nu efter kanske 1½ år så ska vi vara igen! :D ♥
Klara, jag har så sjukt många minnen med dig! Jag älskar dig Klara, så jävla underbar du är! ♥♥
Engelbrekt ♥ Herr fågelman, advokaten. HAHA MINNEN! ... vänta får inte glömma Tor-Leif, älskar dig med!! ♥
Vi bestämde att vi skulle heta så i fyran, HAHA!
Hey do! Skriver mer imorn. Ska försöka hinna blogga innan skolan. ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0