Ni vet inte vad ni har förnst det är över.

Jag ska göra mig iordning och sedan lägga mig och läsa.
Jag börjar 9.45 imorn men jag tänkte att jag vill få sova ut och dessutom vill jag att dagen bara ska ta slut.

Jag har varit trött hela dagen, det har varit tråkigt och ja jag har blivit påmind om saker och ting...
Jag måste vara possetiv och tänka framåt, tänka på dom bra sakerna istället för dom dåliga. Jag borde tänka på att jag blir faster om en vecka och sånt ! men det är inte så lätt, det negativa är starkare än de posetiva. Just nu vill jag bara sjunka ner genom jorden.
Åh, ni skulle bara veta. Jag vill berätta allt som de har hänt detaljerat för er, men då skulle inlägget blir lika långt som.. jag vet inte vad !
GAH! Jag klarar inte av mer sånt här. :'(
Klaga inte på att ni har ont i din hand så mycket så att du vill dö, jag får inte träffa mina syskon, jag blir isär dragen, folk hittar på saker om hur dum i huve min ena brorsa är så att han får fängelse. Och det dom säger är bara ren lögn. FAN! älska era syskon, ni vet inte vad ni har förnst det är över.

GAH, go natt.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Gumman de kommer att gå bra, lyssna inte på vad andra hittar på de har ju ingen aning <3

2011-05-10 @ 21:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0