No music

Heeej bloggen !
Idag åkte jag hem från skolan 15.15 för våran musiklärare kom inte och om inte läraren kommer efter 15 minuter att lektionen börjat så får man gå där ifrån. ^^ Alltså så skulle lektionen börjat 15.00...
Men iaf när vi slutat så ringde jag Bea för hon ville det och så pratade jag, Julia & Ida med henne. ^^
Hon har gjort sitt första videoblogg, så kolla in hennes blogg på www.justbeaah.blogg.se
Jaaa.. kattungarna rymmer för fullt här hemma. Fast mamma har fixat så att dom inte kan rymma längre. ^^
Mammas kompis kommer om ett tag och kollar på kattungarna och då får kattungarna gå fritt i hela rummet! :D
Och förresten, grattis brorsan på 15års-dagen!! :) Moppe-time..! Fast han vill inte ha en moppe.. o.O
Jag ska fett lätt önska mig en moppe i 15års-present, då kan man ju liksom åka moppe till stallet, kompisar, centrum och allt! :D
Jaja. ska inte skriva så mycket mer i detta inlägg, kanske kommer upp ett videoinlägg sen.
CIAO!

Kommentarer
Postat av: Justbeaah

Gör ett videoinlägg! Har tråkigt så muntra upp mig med en video!

2011-05-03 @ 16:50:11
URL: http://justbeaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0