Orientering

Sorry för att jag inte har skrivit något förnst nu idag.
Men jag har faktiskt varit i skolan, varit med Bea, gått ut med hunden, ätit och läst andras bloggar och vart inne på några sidor.

Idag hade jag orientering i skolan, boooring! Orientering suger, speciellt när det är typ 100+ grader.
Asså min idrottslärare hade beräknat att vi skulle hitta 11st idag, jag, jenna och Bea hittade TVÅ STYCKEN!
Vafan det var ju inte så lätt heller att hitta stämplarna !
Och dessutom dom vi hittade var bland sankmark.. nice, fick vatten i hela ena skon. .-.
Dessutom höll man på att dö av värmen och orkade inte koncentrera sig, sen så gick vi typ vilse. .-.
I MORN SÅ SKA VI GÖRA SAMMA SAK! I TVÅ HELA TIMMAR IGEN! eller okej 1½ timme men vi ska ju stå i kö för att få kartor och sånt...

GAH! men iaf nu ska jag strax in i duschen och sen sova för vi måste börja 8.15 imorn i stället för 9.10 pga den jeeevla orienteringen. :<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0