Prao

Hejhej!
Jag kom hem från ridningen typ sju.
Jag har alltså vart i stallet 11 ½ timme idag.. o.O Jag praoade ju.
Det var roligt men jobbigt. Det var extra jobbigt när man skulle kratsa hovarna på storhästarna! Väger ju flera hundra kilo ju.
Jag kom till stallet 7.30 och då mockade vi en box och sen så tog vi in hästarna från stallet och sen vart det frukost. Sen fortsatte vi att arbeta, sen lunch, sen arbeta och blablabla.
Förresten, jag fick rida på praoen idag, gratis! :D
Så jag har ridit 2ggr idag. ^^
Jaaa... imorn är det fredag och vi får se om jag är med nån imorn eller inte. Om jag inte är med nån imorn så ska jag försöka blogga mycket! ;)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0