Sorry

Jag vet, min uppdatering suger! Jag ska som sagt uppdatera mycket idag, iallafall försöka!
Hittills har det gått... sådär! Okej, uselt men jag har liksom inte haft lust till att blogga förnst nu. ;)
Idag har jag haft SO, engelska och svenska.
På SO:n så städade vi liiite på skolgården & tränade på en teater vi ska framföra om stormaktstiden.
Jag ska vara en Caroline.
Jag skulle egentligen ha svenska efter SO:n och sen engelska, men eftersom att min lärare (som är lärare i svenska OCH engelska) skulle bort och vi har inte haft en ända engelska lektion så började vi med engelska och sen hade vi svenska och jag fick sluta 55 minuter tidigare! ^^
Hon skulle vara nånstans halv tre, så då slutade vi 2 men eftersom bussen går 13.45 så fick jag sluta 13.30, LYX! (Y)
Jaaa... slänger in ett inlägg strax med bilder på kattungarna, har tagit flera fina bilder på dom i veckan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0