Videoblogga..?

Hejhej bloggen!
Just nu så känner jag mig bara för att blogga, men egentligen så har jag typ inget att blogga om.
Men jag kan berätta lite saker ändå, även fast dom kanske inte är sååå intressanta.

Mamma ska åka på "syjunta" halv 7 (dom sydde förut, men nu så äter dom och pratar bara) så då tänkte jag att jag skulle testa att göra ett videobloggning. Om klippet blir bra så lägger jag upp det på bloggen. ^^
Vill ni att jag ska göra ett videobloggning förresten? :)

Jaaaaa... jag skriver väl mer sen när jag har nånting att skriva om, ciao!


Kommentarer
Postat av: Justbeaah

Skulle vara kul :) har också funderat på att videoblogga typ...

2011-05-02 @ 17:51:31
URL: http://justbeaah.blogg.se/
Postat av: PAtricia

HAR PRECIS BÖRJAT MED DAGENS BLOGG! slumpar vinnare imorgon (tisdag). Lycka till! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0